O campanie de promovare drăguţă – Vio Brio

facebook.com/CelMaiScurtDrum

facebook.com/CelMaiScurtDrum

Mă înscriu răruţ la concursuri şi asta pentru că nici nu mă dă norocul afară din casă şi nici nu-s dispusă să fac orice pentru orice. Cu toate astea, în seara asta nu m-am gândit prea mult înainte să mă  înscriu în concursul celor de la Vio Brio, care oferă săptămânal câte 15 căni ingenioase pentru punga de lapte. Vio Brio e singurul lapte din Romania cu 4% grăsime şi e un produs al firmei ILVAS, cât se poate de vasluiană, ca şi mine.

Eu nu-s o fană a laptelui gras, de ţară, preferându-l pe cel semidegresat, însă mi-a plăcut însă din start iniţiativa lor şi campania lor de promovare, în ansamblul ei, din mai multe motive. Să le iau pe rând.

1. Mi-a plăcut că au pregătit campania cu o perioadă de teasing.Mie-mi plac la nebunie teasing-urile. Am observat, la începutul anului universitar, tramvaiele din Iaşi care aveau lipite pe geamuri săgeţi, alături de întrebarea „Crezi că ştie?”, iar pe vagon era sloganul – „Cel mai scurt drum”, plus adresa de Facebook.

2. Apreciez faptul că social media a fost un instrument important în campanie. Remarc că pagina de Facebook stă bine la capitolul interactivitate (din 300 şi ceva de like-uri, aproape 100 are talking about this, ceea ce arată existenţa unei comunităţi în jurul produsului). E foarte ok că concursul de care pomenesc eu nu e de tip „like & share”, ci se concentrează pe pagină – ca să participi trebuie să dai like paginii şi să laşi un comentariu.

3. Au integrat şi Pinterest în mecanismul de concurs, ceea ce mi se pare foarte mişto şi cel puţin pentru mine, nou. Participantul este pus să-şi mişte fundul pe Pinterest, unde trebuie să dea Follow paginii Cel Mai Scurt Drum şi trebuie să-şi creeze un board în care să dea pin unui mesaj pe care şi l-ar dori imprimat pe cana lor . Pun un pic doritorul de moka la treabă şi bine fac.

4. S-au folosit de nişte ambsadori, cărora le-au făcut cadou drăguţa şi utila cană, alături de câteva produse, pe care să le testeze şi despre care să scrie. Din ce am remarcat, sunt în principal oameni din online-ul local, care au putut răspândi uşor vestea concursului.

5. Au ales ca premiu ceva mic şi de efect. Aşa cum remarca un trainer la Workshop-urile PRbeta, despre care am tot scris luna trecută, o manie frecventă printre branduri este organizarea de concursuri la care se dau telefoane şi tablete, chit că nu au nici în clin, nici în mânecă cu specificul respectivului brand. Ei, oamenii ăştia de la Vio au ales un premiu foarte util şi inedit – e un produs care nu există pe piaţă, pe care nu ai de unde să-l iei din altă parte. Singura variantă, dacă mori de nerăbdare să-ţi bagi punga de lapte în ceva, este să le dai lor like pe Facebook, să comentezi, să le dai follow pe Pinterest, să creezi acolo un board, să te gândeşti la un mesaj şi apoi să îl pin-uieşti. Şiret şi deştept. Asta pentru că vrei drăcia aia de cană.

6. Îmi place ce se întâmplă pe pagina lor de Facebook. 2-3 postări pe zi, nu mai mult, interacţiune între fani şi administratorul paginii, adresare ok, echilibru între conţinutul comercial şi cel non-comercial (fără a vorbi de pisici), umor bine calibrat. Am văzut că le place şi Queen şi cu asta m-au cucerit de tot. Mă simt însă ca şi cum v-aş povesti un film. Mai bine intraţi şi vă convingeţi.

Da. Pe mine m-au convins. Indiferent că voi câştiga o cană sau nu.

Reclame

2 gânduri despre &8222;O campanie de promovare drăguţă – Vio Brio&8221;

  1. Ne bucurăm tare mult că-ți place de noi. Tare, tare de tot. Ne grăbim și cu premiul, e la personalizat cu „georgieni creativi”! P.S. Să arunci o privire mâine pe pagină, ți-am pregătit un moment de glorie absolut meritat.

Dă-ți cu părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s