Workshop-urile PRbeta: Ziua 2- Dragos Alexa

audit-de-brand (Am cam rămas restantă cu ziua a doua de workshop-uri și asta din cauza programului aglomerat care abia îmi mai lasă timp de niște somn.)
Marți a fost ziua în care trainer ne-a fost Dragoș Alexa, specialist în marketing și strategii de comunicare.
Dragoș mi-a lăsat încă de la început impresia unui om foarte direct și dezinvolt, care spune lucrurile pe șleau. A fost o prezentare luuuuuuungă (ca idee, am stat cu două ore în plus peste ora obișnuită de încheiere) în care ne-a vorbit despre strategii de comunicare, strategii de brand și antreprenoriat.
Câteva din ideile pe care Dragoș ni le-a împărtășit, în 6 ore de training și discuții:

  • nu trebuie să creezi produse/servicii pentru toată lumea, e foarte ok să-ți respecți nișa;
  • chiar dacă argumentul prețului cel mai mic încă e cel mai puternic pentru mulți,  îi poți anula importanța dacă aduci argumente legate de valori ale brandului;
  • declicul de a cumpăra e dat de USP – promisiunea unică de vânzare;
  • identitatea de corporație este dată de identitatea vizuală (logo -stationary+corporate) și de cea verbală (slogan);
  • în strategia de comunicare, contează mult tonalitatea – cum comunici;
  • ce nu este un brand: un logo, un slogan, o entitate juridică, un produs/serviciu, un mesaj publicitar sau o promisiune de vânzare;
  • brandul nu este ceea ce vrea compania, ci ceea ce spun consumatorii;
  • tot ceea ce face o companie face parte din branding.

sursa foto: prbeta.ro

Reclame

Dă-ți cu părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s